Rozwijanie doświadczeń klienta: rzeczywistość rozszerzona.

Rzeczywistość rozszerzona nie jest już utopią dla filmów science fiction. Aby zwiększyć sprzedaż, dobrym rozwiązaniem może być wykorzystanie nowych technologii w celu poprawy doświadczenia użytkownika.
Wyróżnia się jedna technologia: rzeczywistość rozszerzona (augmented reality). Odnosi się to do systemów komputerowych, które pozwalają na nałożenie trójwymiarowego lub dwuwymiarowego wirtualnego modelu na wizję, jaką mamy w rzeczywistości. Innymi słowy, pozwala na umieszczenie wirtualnego obiektu w rzeczywistym otoczeniu. W ten sposób, za pomocą smartfona lub tabletu, np. w trybie fotograficznym, możesz umieścić w swoim salonie (lub gdziekolwiek indziej) obiekty, których tam (jeszcze) nie ma.

Wielorakie zastosowania.

Możemy przynajmniej powiedzieć, że możliwe zastosowania tych technologii są liczne. Mogą one mieć wpływ na edukację, gdzie możemy sobie wyobrazić ich wykorzystanie zarówno do budowy narzędzi dydaktycznych, jak i do pokazania cząsteczki unoszącej się w powietrzu w nauce, a nawet organów. Technologia ta jest już wykorzystywana w prasie, wydawnictwach, muzyce, reklamie, rozrywce, przemyśle, e-commerce, turystyce, gotowaniu i czeka na zastosowanie w wielu innych dziedzinach.

Należy znaleźć nowe zastosowania.

Rzeczywistość rozszerzona nie jest jeszcze technologią dobrze znaną ogółowi społeczeństwa, ani też technologią, której perspektywy na przyszłość są już ustalone. Jedno jest pewne: w najbliższych latach będziemy mogli liczyć na jej innowacje! Ponieważ najważniejszą rzeczą jest potencjalne zastosowanie. Niezależnie od sektora, w którym działasz, możesz pomyśleć o potencjalnym wykorzystaniu tej technologii do poprawy doświadczeń klientów. Innowacyjność nie ogranicza się jednak tylko do rozszerzonej rzeczywistości i to właśnie cały sposób korzystania z Twojego produktu może zostać zakwestionowany, aby zapewnić dodatkowy komfort użytkowania. To od Ciebie zależy, w jaki sposób Twój produkt będzie obsługiwany w nadchodzących latach!